לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

צביעה באתר עבודה

צביעת כבישים הנהוגה במדינת ישראל היא צביעה בצבע לבן ברוב המקרים, אך כמובן שקיימים גם צבעים נוספים בהם יש להשתמש, למשל: קו צהוב המסמן את שולי הדרך, קו כפול אשר מסמן נתיב המיועד לתחבורה ציבורית בלבד וכמו כן סימון קו כתום אשר מסמל עבודות זמניות בכביש, אבני שפה וחניות.

חזן פתרונות בתנועה מספקת מענה מקצועי ומקיף ביותר בכל הנוגע לתהליך צביעה באתר עבודה.
יש ברשותנו צוות עובדים מקצועיים ובעלי הכשרה לצביעת כבישים בישראל מטעם מע"צ.

אנו משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים, העמידים והטובים ביותר, זאת על מנת לספק את התוצאות המקסימליות על מנת לשמור על בטיחות הנהגים, הולכי הרגל והסביבה.

הצבעים שלנו הינם צבעים מיוחדים המיוצרים באופן ייחודי לסוג השחיקה האופייניות לכבישים ולאתרים בארץ, תוך כדי הבנה והתחשבות בכך שיסעו עליהם אלפי כלי רכב ביום בממוצע.

לאילו מטרות נדרשת צביעת כבישים?
סימון חיצי פנייה, מעברי חציה, קווי הפרדה, חלוקה לנתיבים ועוד.

לצביעה באתר עבודה ישנם שימושים רבים.

כפי שכבר ציינו, צבעי הסימונים יכולים לבוא במספר צבעים: לבנים, צהובים או כתומים לרוב.
לעיתים גם יופיעו כתובות על הכביש אשר מודיעות על מה שיתרחש בכביש במצבי חירום (לצורך העניין במקרה של מלחמה או סגירת תנועה במצב קיצון).

חזן פתרונות בתנועה מספק את כל פתרונות הצביעה באתר עבודה, ולכן אתם יכולים להיות שקטים שיש לנו את הידע, הניסיון והרצינות לתת את המענה המדויק והנכון ביותר למקרה בו אנו נדרשים לטפל.

מדוע צביעה באתרי עבודה חשובה כל כך?
כל התקני התנועה והבטיחות, ביניהם סימוני הצבע, בהם אנו משתמשים באזורי הפעילות, חייבים להיות תואמים את הדרישות והתקנים של רשות התימרור המקומית הרלוונטית, תוך כדי תכנון נכון אשר יאפשר פעילות בטוחה לרכבים העוברים ושבים תוך כדי עבודות הצביעה, ועל כך אנו נותנים את המענה המקצועי, הקצר והיעיל ביותר.