לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

צביעת חניות וחניונים

קבוצת חזן פתרונות בתנועה מתמחה בצביעת חניונים, צביעת חניות.

במציאות שפוקדת את מדינת ישראל, קיימת מצוקת חניות כמעט תמידית, ולנוכח המצב יש צורך אמיתי בפתרונות שיקלו על תהליך מציאת חניה, ביניהם כמובן סימון של חניות בצורה נוחה, מסודרת ובולטת, כך שאנשים יוכלו לחנות לפי סימון ולפנות חניות נוספות לאחרים.

סימון נכון של מקומות חניה וניצול מקסימלי של החלל, הם המומחיות שלנו, ואנו נדאג להפוך את החניה או החניון שלכם למקום מסודר ומסומן, בו יוכלו לחנות בקלות ובבהירות וכמו כן גם על מנת לעשות סדר בכך שיסומנו ההגבלות וההיתרים עבור מי החניה מיועדת מראש (נשים בהריון, נכים, חניה לטעינת רכב חשמלי, אנשים עם עגלות של תינוק, חניה שמורה ועוד).

עבודה יסודית נעשית על ידי צוות מיומן

סימון נכון במגרשים ובחניונים היא עבודה מורכבת במיוחד, ומאלצת ביצוע סימון על פי תכנון קפדני ומדויק.
הצוות שלנו בחברת חזן פתרונות בתנועה הוא צוות מיומן ומנוסה אשר מקפיד על ביצוע העבודה המדויקת ביותר לטובת נוחיותם המקסימלית של הנהגים.

חשוב לחדד – מגרש חניה או חניון שאינו מסומן או מתוחזק כראוי או אינו מתוחזק באופן שוטף מהווה סיכון לגרימת בלבול ואי סדר באזור – מצב שאף בעל חניון או מבנה לא היה רוצה שיקרה.
בנוסף, חשוב שתכירו בכך שהחוק דורש לצבוע חניות או חניונים בכל תקופה מסוימת ולכן חובה להקפיד על כך.

צביעת חניונים – תהליך העבודה שלנו

מהרגע שתביעו עניין בתהליך של צביעת חניות או צביעת חניונים, יגיע אליכם איש שירות מטעמינו, יבחן את השטח ויבדוק אותו לעומק, יבין את כמות העבודה והחלל שיש לסמן ולצבוע, לאחר מכן תקבלו הצעת מחיר מסודרת, ומרגע האישור נתאם הגעה ונתחיל בעבודה.

חברתינו שמה דגש על עבודה עם החומרים הטובים ביותר אשר יהיו בטיחותיים, ישמרו על עמידות הצבע למשך שעות, יהיו עמידים גם בפני נזקים ותנאי מזג אוויר קשים וגם כמובן כאלו אשר יהיו מספיק בולטים ויתרמו למראה רצפה בוהקת, מטופחת וכמובן מאושרת תקן.

שירותים נוספים:

צביעת כבישים

ייצור שלטים לסימוני דרך