לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

סימון חניות רכב חשמלי

חזן פתרונות בתנועה גאה לקחת חלק במהפכת הרכבים החשמליים הכובשת את הארץ.
הבשורה: סימון חניות רכב חשמלי – חניות ייעודיות לרכבים במהירות ובאיכות גבוהה.

מגמת הרכבים החשמליים כבר כאן, בשורה מרגשת המציגה במובן מסוים עידן חדש בעולם הרכב.

כחלק מההיערכות לקראת גדילה משמעותית בהיקף הרכבים החשמליים שעתידים לעלות על כבישי הארץ, קיים צורך במתקני הטענה ייעודיים ובחניות המוגדרות מראש עבור רכבים מסוג אלו, כך שרכבים "קונבנציונאליים" המונעים על ידי בנזין לא יתפסו אותן.

על מנת להבטיח כי אכן מקומות החניה המוגדרים אכן ישרתו כהלכה את בעלי הרכבים החשמליים, חשוב להקפיד על מלאכת סימון חניות נכונה, בין אם בבניין המגורים הפרטי, בבניין המשרדים, מקום העבודה או כל מרחב אחר.

קראו גם – צביעה וסימון חניונים וחניות בודדות

סימון חניות רכב חשמלי: יש לנו פתרון בשבילכם

חזן פתרונות תנועה הינה הכתובת המדויקת עבור ביצוע עבודות סימון חניות והסדרי תנועה מזה שנים ארוכות.
בעת האחרונה ולאור הביקוש ההולך וגובר, מציעה החברה שירותי סימון חניות עבור רכבים חשמליים, תוך עמידה ברגולציה ובסטנדרטים הנדרשים, באמצעות גילוי מקצועיות וביצוע כל סוגי העבודות ללא דופי.

בין הדגשים עליהם אנו מקפידים לאורך תהליך העבודה: שימוש בצבעים בולטים לעין המאושרים לשימוש וידידותיים לסביבה, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, תכנון מדויק עד רמת המילימטר לטובת ניצול מקסימלי של המקום וכן עבודה עם המכשור המתקדם בשוק המבטיח סימון חניה איכותי ללא פשרות.

קשור ומומלץ – צביעת חניות וחניונים

עבודותינו מתבצעות בשיתוף פעולה הדוק עם קבוצות זוקו שילובים ואפקון, ומתבצעות בהיקפים גדולים בכל רחבי הארץ, על ידי צוותים מיומנים המבצעים את מלאכת הסימון בצורה מעוררת השראה.

ומה לגבי המחיר?
עבודות סימון חניות לרכבים חשמליים מוצעות על ידנו בתעריפים הוגנים המותאמים למחירון הנהוג ברחבי העולם, בדגש על תמורה מלאה עבור ההשקעה.