לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

סימון כבישים במרכז הארץ

מטרופולין גוש דן ידוע כאחד מהאזורים הסואנים במזרח התיכון.
העיר תל אביב כמקור תעסוקה מרכזי יחד עם כל אזור גוש דן מקבצים יחד פעילות תחבורתית ענפה עם כמות הולכת וגדלה של רכבים הגודשים את הכבישים ללא הרף.
על מנת לאפשר לתנועה לזרום בצורה מיטבית לצורך הפחתה ככל הניתן של פקקים או חלילה תאונות, קיימת חשיבות בלתי מבוטלת למלאכת סימון כבישים במרכז הארץ ובאזורים נוספים, תוך הקפדה על סימונים בולטים בעלי נראות משמעותית, אשר נועדו להסב את תשומת ליבם של ציבור הנהגים ומשתמשי הדרך השונים.

קראו גם – סימון כבישים הנחיות על פי החוק

מדובר במשימה מורכבת הדורשת לא אחת עבודה בסביבה מאתגרת ובשעות לא שגרתיות, אך כזו שנועדה בסופו של יום לשמור על בטיחותם של נהגים, הולכי רגל ועוברי אורח, על מנת שיוכלו לחזור הביתה בשלום.

במציאות בה המאבק למניעת תאונת הדרכים הבאה עולה מדרגה, נדמה כי אין מנוס מהשקעת משאבים משמעותית ככל הניתן בעבודות סימון כבישים במרכז הארץ בפרט ובאזורים אחרים בכלל.

חזן פתרונות בתנועה: סימון כבישים מקצועי במרכז הארץ

חברת חזן פתרונות בתנועה נחשבת מזה שנים ארוכות לגורם המוביל בתחום סימון כבישים וצביעת כבישים ברחבי הארץ.
לאור הניסיון הרב שצברה החברה, כמו גם עבודה עם חומרים באיכות גבוהה הנשמרים לאורך זמן ממושך, היא מציגה תוצאות מוכחות לשביעות רצונם המלאה של קהל הלקוחות.

בחברה מועסק צוות מובחר של אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בארץ, המעורה בכל תקנות התעבורה ומבצע את מלאכת סימון הכבישים בצורה מקצועית וזריזה ללא כל פגיעה בסביבה.
בשילוב עם עזרים טכנולוגיים מתקדמים הוכחנו יכולת לייעל את עבודת הסימון ולהגיע עד לרמות דיוק גבוהות במיוחד המקנות יתרון איכותי על פני יתר המתחרים בשוק.

קראו גם – למה סימני הדרך חשובים?

אנו מציעים את שירותינו עבור לקוחות בשוק הפרטי, המוסדי והציבורי בכל רחבי הארץ, לרבות עבור רשויות מוניציפליות וחברות ממשלתיות, תוך עמידה בתקנים ובכלל הדרישות הנחוצות למען שמירה על בטיחות כמרכיב מרכזי.  

נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע שירותי סימון כבישים במרכז הארץ וכן באזורים נוספים לאורכה ולרוחבה של המדינה, בהלימה מלאה לפי חוקי התעבורה, בלוחות זמנים מהירים ובמחירים הוגנים במיוחד.