לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

סימון דרכים ושבילים בגני ילדים

הילדים שלנו הם לא בכדי הדבר היקר לנו מכל. בעת שליחתם למסגרות החינוכיות, מחובתה של הרשות המקומית בה הם מתחנכים לדאוג כי יוכלו להגיע לגן מדי בוקר ובחזרה הביתה בשעות הצהריים או אחר הצהריים בבטחה.
מדובר באחריות כבדת משקל המוטלת על גורמי התכנון והבטיחות בדרכים, אשר מתפקידם לעשות את המיטב על מנת לשמור על בטיחותם של כל ילד וילדה המצויים תחת אחריותם. 

כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות עליונה לתכנון הסדרי תנועה בסמיכות לגני ילדים ומוסדות חינוך נוספים, כדוגמת בתי ספר, מתנ"סים ומרכזי חוגים בהיקפים שונים.
התפיסה התכנונית צריכה לקחת בחשבון את המשתנים הללו, תוך שימת דגש על מניעת מצב של אי-סדר תנועתי, הקפדה על תמרור ושילוט מתאים, סימוני כבישים בולטים (כדוגמת מעברי חצייה), יצירת קווי הפרדה בהתאם לצורך ובחינת הצרכים הנדרשים בכפוף לדרישות הרשות המקומית, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וגורמים רגולטוריים נוספים.

חזן פתרונות תנועה: הטמעת ערכי זהירות בדרכים כבר בגיל הרך 

חזן פתרונות בתנועה אמונה על מגוון רחב של פתרונות תחבורתיים במרחב האורבני, לרבות בסביבת גני ילדים ומוסדות חינוך.
מאז היווסדה חרתה החברה על דגלה כאבן את דרך את נושא הבטיחות, המוביל אותה בכל פרויקט. צוות יועצי התכנון ואנשי השטח שלנו עמלים לאורך כל ימות השנה באמצעות שורה של פעילויות, כולל סימון דרכים ושבילים בגני ילדים.
המטרה: תכנון מיטבי עד לרזולוציות הנמוכות ביותר וחיזוק תחושת הביטחון של כלל משתמשי הדרך, בדגש על הולכי הרגל כך שיוכלו להגיע למחוז חפצם בבטחה. 

אנו עוסקים השכם והערב בסימון דרכים ושבילים בגני ילדים, הן בערים ורשויות מקומיות, כמו גם במועצות מקומיות ובגני ילדים המצויים במרחב הכפרי.
המשותף לכולם הוא הקפדה על עבודה מקצועית ויסודית ללא דופי, כזו שתכליתה להעניק לילדינו את השירות המיטבי, שנועד בראש ובראשונה לשמור עליהם בריאים ושלמים.

חברתנו תמשיך להשקיע את מירב המשאבים ותשומת הלב, לטובת חידוד נהלי הבטיחות, שדרוג מתמיד של מערך היכולות והבטחה כי כל פרויקט בו אנו נוטלים חלק יעשה על הצד הטוב ביותר.

קראו עוד

סימון כבישים וחניונים