לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

סימון שבילים לרוכבי אופניים לעיריות

רכיבה על אופניים נחשבת לדעת רבים כפתרון תחבורתי מצוין. היא מהווה תחליף לנסיעה ברכב פרטי ומעודדת סביבה ברת-קיימא, היא מהירה יותר מהליכה או ריצה ומאפשרת להגיע ממקום למקום תוך פרק זמן קצר יחסית, בשילוב רכיבה חווייתית במרחב הפתוח.

בשנים האחרונות אנו עדים להשקעה מאסיבית של עיריות ורשויות מקומיות ברחבי הארץ בסלילת שבילים ייעודיים לרוכבי אופניים, תוך ניסיון לעודד רכיבה על בסיס קבוע, בין אם כמענה לגודש התנועה במרכזי הערים, לצד חתירה לקידום תרבות של פעילות גופנית ואורח חיים בריא בקרב תושביהן. 

לטובת המשך המגמה החיובית הכוללת הרחבה של שבילי אופניים, קיימת חשיבות כבירה לסימון שבילים בדגש על מקצועיות בהלימה לדרישות הרגולטור, לרבות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והרשויות המקומיות.

חזן פתרונות תנועה: בטיחות מעל לכל

חברת "חזן פתרונות תנועה" המתמחה בעבודות תכנן ויישום והסדרי תנועה מסוגים שונים, אמונה בין היתר על סימון שבילים לרוכבי אופניים לעיריות, תוך הקפדה יתרה בראש ובראשונה על מרכיבי בטיחות וחתירה מתמדת לצמצום מירבי של הסיכוי לקיום מפגע או ליקוי כזה או אחר שעשוי לסכן את ציבור הרוכבים.

צוות המומחים של החברה, הכולל יועצים הנדסיים מהשורה הראשונה בארץ, בשילוב עם צוות אופרטיבי מיומן, אחראי על עבודות סימון המתבצעות בצורה מדויקת, בדגש על נראות ובולטות מיטבית במרחב.

יצוין לאור הגידול בשימוש בכלי רכב קלים, כמו אופניים וקורקינטים חשמליים, מהווה מרכיב סימון השבילים לרוכבי אופניים עבור עיריות ורשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, כאחד מתחומי הליבה המשמעותיים של חברתנו.

פעילות זו מתבצעת על בסיס מלאכת מחשבת ותכנון מעמיק, כזה שנועד להגדיל באופן ניכר את תחושת הביטחון בקרב הרוכבים, כך שיוכלו לבחור בבטחה באופציית הרכיבה למחוז חפצם וליהנות מרכיבה מהנה ובטוחה. 

עוד מתמחה החברה בעבודות סימון וצביעה לטובת הסדרי תנועה מכל הסוגים, לרבות הצבת שלטים, תמרורים וסימני דרך, צביעת אבני שפה ומעברי חצייה, הטמעת סימונים על פני הדרך והיד עוד נטויה.

אנו מתחייבים להעניק שירות באיכות בלתי מתפשרת, תוך הצבת האינטרס הציבורי והבטיחותי בראש סדר העדיפויות.

קראו עוד

סימון כבישים וחניונים