לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

פקחי תנועה לעבודות בכביש

אחד הגורמים החשובים ביותר בפיתוח תשתיות הכבישים בישראל הוא לא אחר מאשר פקחי התנועה או מכווני התנועה שכולנו מכירים.
תפקידם של פקחי התנועה הוא לאפשר גישה נוחה ויעילה ברחבי הארץ עבור נהגים והולכי רגל תוך כדי פעילות התחזוקה והבניה של הדרכים, אשר כרוכות בהקמה של אתרי עבודה בשטח, בכבישים בין עירוניים ובכבישים עירוניים.
פקחי התנועה הם למעשה העיניים, הלב והמוח שלוקחים חלק חשוב ביותר בייעול ושיפור מערכי הכבישים, תוך בקרה מתמדת שכל העוברים ושבים בטוחים ולא מסתכנים בעקבות העבודות בכבישים – הן מצד הנהגים והן מצד הצוותים שעובדים על הכבישים.

מדוע תפקידם של פקחי התנועה הוא כה חשוב?

לרוב פקחי התנועה ילוו תהליכי עבודות בכביש אשר כרוכים גם במצבי חסימה של כבישים ובשיבוש אפשרויות הגישה אליהם, מה שעשוי לגרום במקרים רבים לפקקי תנועה, הפרעות בזרימה התקינה של כלי הרכב ומאלצים ליווי של גורם סמכותי אשר ידאג לתת פתרונות בטוחים בשטח.

פקחי התנועה מטעם חזן פתרונות בתנועה הינם פקחים מוסמכים על ידי אגף התנועה של משטרת ישראל.
מתוקף אחריותם של הפקחים שלנו, הינם מחויבים לשמור על הבטיחות ותקינות הפעילות בכבישים באמצעות הכוונה של התנועה במקומות בהם מבצעים בשטח עבודות סלילה או עבודות תחזוקה לכבישים.
מערך פקחי התנועה של חזן פתרונות בתנועה פעיל ונותן מענה במשך 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה, בפריסה ארצית הכוללת צוות ניהול מנוסה ורציני האחראי על ביצוע ותפעול מקסימלי של עבודות בכבישים בהתאם למטרות העבודה של לקוחותינו.
פקחי התנועה שלנו ערוכים ומוכנים לספק שירות עבור רשויות התמרור במדינת ישראל וכן גם עבור גופים פרטיים אשר מעוניינים בשירות פקחי תנועה עבור דרישותיהם הספציפיות והמיוחדות.

קראו גם על סימון כבישים >>