לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

פרויקט נמל אשדוד

חזן פתרונות בתנועה גאה לקחת חלק בפרויקט "נמל הדרום החדש" המהווה מיצג ראווה לרף האיכות הבלתי נלאה של החברה.
במהלך דצמבר 2021 החלה חזן פתרונות תנועה בקידום פרויקט הדגל של צביעת חניון בנמל אשדוד, אשר עובר בימים אלו ממש מתיחת פנים תחת המותג "נמל הדרום החדש".
במסגרת פרויקט מיוחד עליו אמונה החברה, מבוצעת עבודת סימון מדויקת עד לרמת המילימטר, המתבססת על גרפיקה במידות מותאמות לצרכי הלקוח.
הפרויקט המתנהל על ידי חברה אמריקאית, אך מתבצע בישראל באמצעות ספקים מקומיים, כולל כאמור את חזן פתרונות תנועה, לאור המוניטין והניסיון רב השנים של החברה בתחום סימוני הצבעים והדרכים במדינת ישראל.

פרויקט נמל אשדוד – מה כוללת העבודה?

במסגרת הפרויקט בוצעו סימוני צבע על הכבישים ונתיבי התנועה בתוך הנמל, מתוך מטרה להנגיש את פריקת המכולות בצורה נוחה ככל הניתן.
יצוין כי מלאכת הפריקה מתבצעת על ידי מכונות אוטונומיות אשר עמלות על הצבת הקונטיינרים ישירות מאוניית המשא, ללא כל מגע יד אדם.

על מנת להבטיח כי המכולות ייפרקו במקומן הייעודי, נדרשת כאמור עבודת סימון צבע איכותית, שכן מדובר באלמנט חיוני שבלעדיו עשויות המכולות להיפרק ללא כל בקרה.
יצוין כי המכונות פועלות בעזרת עינית דיגיטלית מתוחכמת הקולטת את סימון הצבע המדויק, ועל פיו מציבה את המכולה במקום שהוגדר לה מראש.

אנחנו בחזן פתרונות תנועה מבצעים את העבודות בנמל בצורה איטית ומבוקרת, תוך שילוב של מיטב המוחות בתחום.
יחד אנו דואגים לביצוע עבודת הסימון ללא דופי, מתוך מטרה מוצהרת להימנע חלילה משגיאות שעלולות לגרום לעוגמת נפש.

קבוצת חזן – איכות היא שם המשחק

לאורך שנים ביססה קבוצת חזן פתרונות בתנועה את מעמדה כחברה בעלת מוניטין בתחום סימון כבישים וחניונים, הצבת שלטים ותמרורים, לצד התמחות בעולם הסדרי התנועה. עד היום ביצעה החברה מגוון רחב היקף של פרויקטים בפריסה ארצית רחבה מול הגופים והארגונים המובילים במשק.

החברה חרתה על דגלה ביצוע שירות מוקפד ומקצועי הכולל ירידה עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר, שקיפות מלאה מול קהל הלקוחות יחד עם עמידה בלתי מתפשרת בלוחות זמנים ומחירים אטרקטיביים.