לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

צבע כביש דו רכיבי

שימוש בצבע כביש דו רכיבי נחשב לפתרון אופטימלי בעל יתרונות רבים ומגוונים עבור צרכי התעשייה בכלל ותחום התעבורה בפרט, אשר ביכולתו לשמור על איכות סימני הדרך לאורך זמן.
בייחוד כשמדובר על משטחי בטון או אספלט שבהם תנועה ערה של כלי רכב, לרבות כבישים עירוניים ובין-עירוניים, חניות תת-קרקעיות או מוסכים, קיימת חשיבות עליונה לשימוש בצבע עמיד אשר לא ידהה או יימחק.
כאן נכנס לתמונה צבע אפוקסי דו רכיבי הנחשב לצבע שכיח המותאם למשטחים רבים ומגוונים, לרבות עבור אזורי תעבורה בעלי תנועה כבדה, כולל האנגרים רחבי היקף וכן מפעלי תעשייה.
שימוש בצבע דו רכיבי מספק הגנה לכלל סוגי המשטחים, מכיוון שהוא מתאים לאזורים בעלי שחיקה גבוהה, בהם נדרשת הגנה איתנה מפני כימיקלים, כמו גם בפני מכות ושריטות. יצוין כי זהו צבע בעל גימור משי (חצי מבריק) שמעבר לאיכותו, גם מאפשר מראה עיצובי מנצח בזכות למעלה מ-2000 גוונים מרהיבים.
יתרונות נוספים בצבע דו רכיבי כוללים עמידות על משטחי בטון מוחלקים, תחזוקה ושטיפה קלה, כמו גם העובדה שהינו בעל מראה נקי ואסתטי יותר.
קבוצת חזן פתרונות בתנועה משתמשת בצבע דו רכיבי במסגרת פרויקטים רבים ומגוונים בתחום תכנון והסדרי תנועה, סימון כבישים, חניונים וחניות ובעבודות רבות נוספות. הביקורות החיוביות להן אנו זוכים מקהל הלקוחות, המביעים את שביעות רצונם כתוצאה משימוש בצבע דו רכיבי, הן ההוכחה כי אנו מבצעים את עבודתנו בסטנדרט הגבוה ביותר, וכך גם נמשיך בעתיד.

קראו גם: צביעת כבישים ⇐

צבע אקרילי לסימון דרכים לבן 1871
צבע לסימון דרכים צהוב 1871 ללא אופרת

* חזן פתרונות בתנועה משתמשים בצבעים האיכותיים של חברת טמבור.