לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

קונוסים ועמודים גמישים

קונוסים ועמודים גמישים מהווים מוצרי בטיחות חשובים בדרכים ומהווים אמצעי סימון ואזהרה לנהגים הודות לכך שהם בולטים וזוהרים.
במאמר זה נרחיב על כל אחד מהמוצרים הללו ועל חשיבותם.

עמודים גמישים

מטרתם ומהותם של העמודים הגמישים הם להוות אמצעי בטיחות וסימון כבישים.
העמודים עשויים מחומר פלסטי גמיש בצבע זוהר שלא ניתן לפספס.

השימושים השונים בהם נשתמש בעמודי פלסטיק יהיו עבור: סימון קצה דרך בעיקולים ועקומות, הפרדה בין נתיבים, הדגשה של אזורי איסור נסיעה או עלייה, סימון בזמן של הסדרי תנועה ושינויים בתנועה, תיחום אזורי עבודות כביש, ניתוב תנועה בחניונים מעצורי חניה ועוד.

הרעיון שעומד מאחורי העמודים הגמישים הוא עם היותם זוהרים, בולטים ומחזירי אור, ובכך מאפשרים לנהג להבחין בהם ממרחק גדול ובכך להגדיל את טווח הבטיחות.
בשונה מעמודי בטון או מתכת, עמודים גמישים הם קלים, ניידים וגמישים ובעלי יתרונות בולטים, ביניהם היכולת לקחת אותם ממקום למקום בעבודות שטח שונות, וכמו כן, ולא פחות חשוב, מונע מצבים בהם יכול להיגרם נזק לרכב שפוגע בעמודים (במידה והיו אלו עמודי בטון יכול היה להיגרם אסון).

קונוס

את הקונוסים כולנו מכירים ומזהים הודות לצבעים הזוהרים שלהם.
הקונוסים הם גמישים ומיועדים לתחימת סימון, תיחום מפגעים והגברת הבטיחות.
קונוס הוא אמצעי בטיחות מאד נפוץ ומוכר.
המבנה שלו הוא כזה שמתחיל מבסיס רחב וכבד המקנה לו יציבות ובעל מבנה שפיצי עליון בעל צבע אדום אשר בולט לעין ובעל מחזיר אור לבן.

היתרונות בקונוסים הם שניתן לפרוש אותם פריסה מהירה בשטח, ניתן לאסוף אותם בקלות ולערום אותם זה על גבי זה ובכך לחסוך מקום אחסון.
הקונוסים של חברת חזן פתרונות בתנועה מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר עם חומרי הגלם הטובים והבטיחותיים ביותר, שאינם נפגמים בקלות במצבים של פגיעה של רכבים או שחיקה.