לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

תיקון רצפת אפוקסי

מדריך מיוחד עם שלל היתרונות של רצפת אפוקסי ומשמעותו של תיקון רצפת אפוקסי מבית חזן פתרונות תנועה.
אין עוררין על היותה של רצפת אפוקסי אחד המשטחים הנפוצים ביותר לשימוש בתעשייה, כמו גם בחניונים, מפעלים ובמרחבים ציבוריים נוספים.
לאורך השנים צברו רצפות אפוקסי מוניטין רב, בזכות שורה של יתרונות בולטים בהשוואה לריצופים אחרים בשלל פרמטרים, ובדגש על איכות, בטיחות ועמידות לאורך זמן.

קראו גם – רצפת אפוקסי לחניונים תת קרקעיים

נפתח עם היתרון המרכזי הנעוץ ברצפת אפוקסי אשר מקורו בעמידותה הגבוהה מפני כל סוג שחיקה אפשרית, לרבות תנאי טמפרטורה קיצוניים, לחץ של משקל רב עוצמה או מגע עם חומרים כימיים מסוגים שונים.
בהשוואה ליתר המשטחים הקיימים בשוק, רצפת האפוקסי נחשבת ללא עוררין לאיכותית ביותר וכזו שתשמור על עמידות לאורך שנים ארוכות.

תיקון רצפת אפוקסי – דגשים לשימוש

מרכיב נוסף שיש לתת עליו את הדעת ביחס לרצפות אפוקסי הינו הצד הוויזואלי.
ניתן לבחור כיום בין מבחר אופציות דקורטיביות לכל סוגי המשטחים ובהיקפים משתנים לפי צורך, בין אם בחללים קטנים כמו משרדים, או דירות מגורים ועד להאנגרים או חניונים רחבי היקף.

לא נשכח את ערך הבטיחות שמהווה יתרון משמעותי נוסף ברצפות אפוקסי, אשר למרות מראה מבריק, אינן מעודדת החלקה.
בנוסף, רצפות אלו נחשבות לקלות במיוחד לתחזוקה וניקיון ועל כן נחשבות לאלטרנטיבה ייעודית עבור מגוון סקטורים.

יתרה מזאת, כאשר מדובר על ביצוע עבודות תיקון לרצפת אפוקסי, ראוי לציין כי גם האלמנט הכלכלי משחק תפקיד משמעותי, שכן מדובר באופציה איכותית, אך כזו שניתן לבצע במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש.

נוסיף כי רצוי לבצע עבודות תיקון רצפת אפוקסי אך ורק אצל בעלי מקצוע מיומנים המעורים בביצוע עבודות אפוקסי מסוגים שונים, שכן מדובר בעבודה מורכבת לאור הייבוש המהיר של החומר והצורך במראה ויזואלי מרהיב.

חברת "חזן פתרונות תנועה" מתמחה בביצוע עבודות תיקון לרצפת אפוקסי לתעשייה, תוך הקפדה על עבודה יסודית ושמירה על מרכיב הבטיחות כערך עליון.
לאורך השנים צברנו ניסיון עשיר בעבודות תיקון רצפות אפוקסי עבור קהל לקוחות מגוון, ובדגש על שירות איכותי ללא דופי.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף ⇐