לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

סימון על פני הדרך

סימון על פני הדרך, או בשמו המוכר יותר – צביעת כבישים, הוא שירות קריטי ומשמעותי ביותר לשמירה על בטיחות הנהגים בישראל.

בכל פרויקט עבודות עפר או תשתיות, ביניהם בנייה וסלילת כבישים, יש צורך הכרחי בצביעת הכבישים בתום התהליך, לקראת הנסיעה הרציפה של הנהגים.

קבוצת חזן פתרונות בתנועה מתמחה בתהליכי סימון על פני הדרך ובעלת ניסיון של למעלה מעשור.

חברתינו מונה אנשי מקצוע מיומנים, מקצועיים ומנוסים בתחום סימון הכבישים, וכל אחד מאנשי הצוות שלנו מוסמכים בתור סמני צבע מורשים על ידי מע"צ – החברה הלאומית לדרכים בישראל.

קבוצת חזן פתרונות בתנועה מקפידה להתעדכן בכל עת בנוגע לחוקי התנועה החדשים, בחירת החומרים הטובים והמאושרים בוועדה לסימון הכבישים ולניתוב וכמו כן משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות והבטיחותיות ביותר לבצע את צביעת הכבישים על הצד הטוב ביותר.

מהם סימונים על פני הדרך?

סימונים על פני הדרך הם רבים ומגוונים, ביניהם נבצע: סימון של קו שוליי הדרך, קווי הפרדה בין נתיבים, סימנים מזהירים וסימונים על גבי הכביש, כמו החיצים המורים על כיווני הנסיעה, מעברי חצי וסמלים נוספים.

בדרך כלל צבעי הסימונים בארץ הינם לבנים, אך לעיתים עשויים להופיע בצבעים נוספים, כמו צהוב וכתום, וזאת במידה ויש צורך לסמן משהו חריג או שראוי שישימו לב אליו (למשל – סימון על דרך או נקודה להורדת / העלאת ילדים).

סימוני הדרך צריכים להתבצע באמצעות שיטות מתקדמות אשר יאפשרו שמירה על הסימונים לתקופה המוגדרת על ידי נתיבי ישראל.
כמו כן סימוני הדרך צריכים להיות עמידים מפני נזקים, תנאי מזג אוויר קשים וכמובן נסיעות מרובות של רכבים עליהן.

קבוצת חזן מספקת תכנון קפדני באתר העבודה, על ידי מנהל ואנשי צוות מקצועיים אשר עובדים על הצבעים האיכותיים ביותר, המאושרים והמותאמים לסוגי השחיקה המוכרים בכבישים, כך שלא יווצר בלאי, אשר עשוי להוביל חלילה לתאונות, מהם אנו רוצים להימנע ככל הניתן בעזרת סימונים איכותיים על פני הדרך.

צביעת כבישים היא פעולה חשובה והכרחית, וחשוב שתתבצע על הצד המקצועי ביותר, ולכן נדאג להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.