לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

גלריית תמונות מעקות קבועים

הצבה של מעקות קבועים לכביש בדרכים עירוניות או בין-עירוניות מהווה אמצעי בטיחות ראשון במעלה, המשפיע באופן ישיר על איכות זרימת התנועה וכן על היבטי בטיחות שונים.
השימושים העיקריים של מעקות בטיחות הם יצירת חציצה בין נתיבי נסיעה נגדיים וכן חסימה או מניעה של כל אפשרות של הידרדרות לשוליים או לתהום, תוך התאמה לתקני התנועה והבטיחות של משרד התחבורה והגופים הרגולטוריים המוסמכים.
קיימת חשיבות עליונה בהצבה נכונה של מעקות קבועים במרחב הציבורי, המורכבים מבטון בשילוב עם יסודות פלדה, המבטיחים עמידות מיטבית לאורך שנים ארוכות.
חשוב לוודא גם כי השימוש במעקות יהיה דו-צדדי, על מנת לאפשר גמישות בהצבתם בצד הדרך.

חזן פתרונות תנועה – מקצוענות מהרגע הראשון

חברת חזן פתרונות תנועה גאה להוביל בישראל את תחום הסדרי התנועה, בעזרת ציוד איכותי מן השורה הראשונה ובשילוב עם צוותים מקצועיים בעלי ניסיון בלתי נלאה, המתמחים במתן פתרונות מתקדמים בתחום התעבורה.
חברתנו שירתה עד היום בהצלחה כבירה שורה רחבה של לקוחות, אשר נזקקו למעקות קבועים לכביש העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ביניהם: משטרת ישראל, משרד הביטחון, רשויות מקומיות, רכבת ישראל, כביש 6 ועוד רבים וטובים.
נמשיך להשקיע את מירב המאמצים על מנת להציב את מעקות הבטיחות האיכותיים ביותר, ובדגש עליון על בטיחות כערך מרכזי, לצד זמינות מלאה ומחירים הוגנים.

קראו גם – סימון כבישים