לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה

תאונות דרכים לצערנו הן מכת מדינה ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים פועל באופן קבוע ומתמיד על מנת למזער ככל הניתן את תאונות הדרכים.
אחד התחומים המשפיעים ביותר על בטיחות בדרכים בחיי היום יום שלנו, הם כמובן הסדרי התנועה באתרי עבודה בדרכים בין עירוניות.

חברת חזן פתרונות בתנועה בעלת ניסיון רב שנים מהשטח ומעסיקה מפקחי תנועה אחראים ומנוסים אשר מבצעים תענון יעיל ונכון של מערך הסדרי תנועה בטיחותי שדואג לבטיחותם של העובדים באתרי העבודה, של הנהגים ושל העוברים ושבים.

עבודות פיתוח ותחזוקה נדרשות לעיתים תכופות ולכן יש צורך אמתי בחברה המתמחה בפתרונות הסדרי תנועה באופן שוטף, חברה כזאת שניתן לסמוך עליה כי העובדים בה מוסמכים ובעלי רישיון לעסוק בהסדרי תנועה וזאת על מנת להבטיח שהעבודות יתבצעו בצורה הבטוחה ביותר.

הצוות שלנו עובר את כל ההכשרות הנדרשות על מנת להתחשב בסוג הדרך בה העבודות מתבצעות, באופי התנועה, בצרכי משתמשי הדרך ותוך הצבת תמרורים או אביזרי זהירות הנדרשים בעבודה הספציפית.

הסדרי תנועה זמניים לאתרי עבודה – תהליך העבודה שלנו

  • השלב הראשון: העברת תכוניות הפרויקט – על מנת שנוכל להעריך את היקף העבודה, יש להעביר לנו את תכנית הפרויקט המלאה.
  • השלב השני: שליחת הצעת מחיר – אחרי שהבנו את גודל הפרויקט שלך, נכין עבורך הצעה מסודרת בה כל הפרטים על העבודה כתובים שחור על גבי לבן ותוך התאמה מדויקת לצרכים שלך.
    אחרי אישור שלך נוכל לצאת לעבודה.
  • השלב השלישי: תחילת עבודה – אחרי אישור העבודה נכין את תכנית העבודה המלאה, נערך לפרויקט מבחינת כוח אדם וציוד, וניתן זמני עבודה ברורים.
  • השלב הרביעי: יצירת קשר עם כל הגורמים הרלוונטיים לתחילת עבודה – אישורים מהמשטרה, עירייה, משרד התחבורה תוך וידוא שכל נספי הסדרי התנועה יאושרו על ידי הגופים המצוינים.