לוגו מתי

צות כחול לבן

לוגו

ISO 9001:2015

לוגו

ספק משרד הביטחון

לוגו מיוצר בישראל

צוות כחול לבן

תכנון הסדרי תנועה

המציאות התחבורתית בישראל מלאה בשורה של אתגרים לאורך כל ימות השנה, המצריכים היערכות מקיפה בניסיון להוביל לתכנון הסדרי תנועה באופן ייעודי, תוך צמצום האפשרות לתאונה למינימום האפשרי. 

כחלק מתפיסה רב-מערכתית הדוגלת בשמירה על שגרת תנועה אידיאלית, חרף עבודות תשתית, סלילה, תחזוקה או פעולות אחרות המתבצעות בכבישי ישראל, קיימת חשיבות עליונה למערך בקרה וניהול הסדרי תנועה בסטנדרט הגבוה ביותר, שיאפשר שמירה ככל הניתן על שגרת החיים.

משימה מאתגרת זו אינה מתאימה לכל אחד, שכן רק חברה מנוסה בעלת היכרות מעמיקה עם השינויים והתמורות המתרחשים מעת לעת במרחב התחבורתי, היא זו שתוכל להכווין את התנועה בצורה נכונה, ובכך לאפשר את ביצוע העבודות כהלכה וללא כל הפרעה. 

תכנון תנועה מיטבי הוא כזה שלמעשה לוקח בחשבון את שלומם של הולכי הרגל והנוסעים בכביש, תוך הבנה כוללת של תוואי האזור והסכנות אשר עלולות להגיע, כמו גם מרכיבי הטופוגרפיה, שמירה על איכות הסביבה וכמובן אלמנט הבטיחות, שהינו תנאי יסודי לכל תכנון תנועה באשר הוא. 

על מנת לקדם אסטרטגיית תכנון הסדרי תנועה אופטימלית, נדרשת יכולת חיזוי סכנות מבעוד מועד, בשילוב שימוש באביזרים ייעודיים שתכליתם לסייע בהכוונת התנועה, לרבות חלוקה לנתיבים, סימון אבני שפה ותמרורים, הצבת קונוסים ועגלות חץ, הצבת מעקות וסופגי אנרגיה, כמו גם שימוש בכל ציוד אחר המותאם לתקנים הקפדניים של מע"צ (נתיבי ישראל) כתנאי הכרחי לביצוע המשימה. 

תכנון התנועה נדרש לצמצם את הפגיעה באורח החיים, תוך שמירה על משתמשי הדרך והימנעות מיצירת פקקים, לצד מתן אפשרות לצוות העבודה בשטח לבצע את מלאכתו נאמנה.

קבוצת חזן צברה בעשור האחרון מוניטין יוצא דופן בתחום תכנון וניהול הסדרי התנועה, לאור צוות המתכננים והיועצים העובד השכם והערב בשיתוף עם הגופים המובילים במשק. בכל פרויקט אליו אנו ניגשים, נדאג לבצע את עבודת הכוונת התנועה בצורה יסודית תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, שמירה על מקצועיות ועמידה בלתי מתפשרת בלוחות הזמנים.

אנו מתחייבים לפעול ללא לאות על מנת לשמור על ביטחונם של כל העובדים ומשתמשי הדרך במסגרת עבודות התכנון והסדרי התנועה, ובמקביל ללוות כל פרויקט מתחילתו ועד סופו על הצד הטוב ביותר.

  • אם חיפשתם בגוגל תכנון הסדרי תנועה הגעתם למקום הנכון.  צרו עמנו קשר >

תרשים תכנון הסדר תנועה.